کـاش میــمونــدی.....

کـاش میــمونــدی.....

از تون خواهش میکنم دعا کنید ندا برگرده باور کنید شبو روزم ندارم بی ندا.

...

کاش میمونــــــدی

 


کاش میشد میموندی و منو چشم به راه نمیزاشتی

کاش میشد تا ابد مال من باشی

من هنوز باور ندارم که تو ازم جدایی و هر روز بی تو از خواب بیدار میشم،این بدترین کابوس زندگیه من است

ندای ِمن،چجوری باور کنم تو نیستی و من بی تو نفس میکشم؟

کاش میشد بودی و دوباره نفسهایم را زندگیم را لحظاتم را قلبم را باتو قسمت میکردم...

ولـــی ای ندای من افـــسوس که تو رفتی و نیستی ببینی چشام کور شدن از بس جاده های خاکی که از آن آمده بودی را می انتظارم که شاید باز تو از اون بگذری..

کاش میـــشد میمونــدی تا دوباره عشق هم باشیم و درهای زندگیمون رو به روی غمــها می بستیم..

ای کاش میــشد دوباره بودی و میدیدی که قلبم فقط مطعلق به توست و دل مهربانت..

 کاش میــشد... ای کاش میــشد میماندی.........

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 15 شهريور 1392برچسب:, ] [ 4:10 ] [ tanha ]
[ ]